توظيف
IT Helpdesk Support
رقم الوظيفة:110092
مجال العمل:تقنية المعلومات,
المستوى الوظيفي:مبتدئ
المؤهل العلمي المطلوب : البكالوريوس
مكان العمل:الدمام
وصــف الوظيفة:- Installing and configuring computer hardware, software, systems, networks, printers, and scanners.
- Monitoring and maintaining computer systems and networks environments.
- Follow standard help desk procedures.
- Responding in a timely manner to service issues and requests.
- Resolve technical problems with Local Area Networks and Wide Area networks
- Providing technical support across the company (in person, over phone or remotely
- Prepare activity reports
- Repairing and replacing equipment as necessary
- Testing new technology
متطلبات الوظيفة:-Good understanding of computer systems, mobile devices, Network devices and other tech product.
- Good Knowledge of Cisco Devices (Switches, Routers, IP Phones)
- Good Knowledge Microsoft 365.
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Good in English
- Excellent communication skills
- End user-oriented and cool-tempered
- Bachelor’s degree in IT, Computer Science or Computer Engineer
العدد المطلوب:1
الراتب:غير محدد
معلومات عن الشركة:
معلومات سرية
التقدم لهذه الوظيفة
اذا لم تكن مسجلا لدينا , سجل هنا للمتابعة …
اذا كنت مسجلاً, الرجاء ادخال معلومات التسجيل التالية:
أسم المستخدم:  
كلمة المرور: